Πέμπτη 5 Ιουλίου 2018

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΕΡΔΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ «ΚΑΘΑΡΗ» ΔΙΕΞΟΔΟΣ Η ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ

Εργαζόμενοι, εργαζόμενες, άνεργοι, συνταξιούχοι, αυτοαπασχολούμενοι, νέοι και νέες του Πειραιά
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ διοργανώνει περιφερειακό αναπτυξιακό συνέδριο στον Πειραιά. Μαζί με περιφέρεια, δημοτικές αρχές, εργοδοτικές οργανώσεις ετοιμάζει μια ακόμη «φιέστα» για να σπείρει αυταπάτες στους εργαζόμενους και το λαό του Πειραιά. Να παρουσιάσει ένα κάλπικο αφήγημα ότι η καπιταλιστική ανάπτυξη τάχα βγάζει κερδισμένους και κεφάλαιο (εφοπλιστές, μεγαλοεπιχειρηματίες, τραπεζίτες κλπ) και εργαζόμενους, ότι με τη γεωστρατηγική αναβάθμιση της χώρας ξεκινά μια καλύτερη μέρα και για το μεγιστάνα που κάθε μέρα υπολογίζει τα κέρδη του σε εκατομμύρια ευρώ και για τον εργαζόμενο των 586€ μικτά. Ταυτόχρονα θα ανακοινώσει νέα προνόμια και χρηματοδοτήσεις προς το μεγάλο κεφάλαιο.

Στον Πειραιά έχουμε πείρα από την ανάπτυξή τους…. 

Οι εργαζόμενοι, οι αυτοαπασχολούμενοι, οι άνεργοι, οι νέοι και οι νέες του Πειραιά έχουμε πείρα, δεν έχουμε κανένα λόγο να «καταπιούμε αμάσητη» την προπαγάνδα τους.
* Το λιμάνι του Πειραιά το 2017 κέρδισε 5 θέσεις στο διεθνή ανταγωνισμό (πλέον 38ο στον κόσμο) σημειώνοντας ρεκόρ κερδοφορίας ενώ οι προοπτικές για το 2018 παρουσιάζονται ακόμα καλύτερες. Η κερδοφορία του λιμανιού στηρίχθηκε στην υπερεκμετάλλευση των εργατών και την κατακρεούργηση των δικαιωμάτων τους: μειώσεις μισθών, ατομικές συμβάσεις, εντατικοποίηση, εργατικά «ατυχήματα». Είναι χαρακτηριστικό ότι με νομοθετική ρύθμιση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ οι εργαζόμενοι στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ έχουν εξαιρεθεί από τα βαρέα και ανθυγιεινά.
* Το ελληνικό εφοπλιστικό κεφάλαιο είναι 1ο στον κόσμο. Αυτή η πρωτιά έχει στηριχθεί στο ξεζούμισμα των ναυτεργατών: στις περισσότερες κατηγορίες των ναυτεργατών δεν υπάρχει ΣΣΕ, οι μειωμένες οργανικές συνθέσεις που γεννούν κινδύνους για εργαζόμενους και επιβάτες είναι γεγονός, ενώ από δίπλα είναι οι δεκάδες φοροαπαλλαγές και ελαφρύνσεις των εφοπλιστών. Πρόσφατα με το νόμο για το μεταφορικό ισοδύναμο η κυβέρνηση διασφάλισε και άλλο χρήμα για τους εφοπλιστές.
* Στην Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος, η κερδοφορία των ναυπηγείων και των εργολάβων επισκευής στηρίζεται στην καταπάτηση της ΣΣΕ, που με αγώνα υπογράφτηκε, ενώ με το πρώτο «φούντωμα» των εργασιών θρηνήσαμε νεκρούς εργάτες, καθώς για την εργοδοσία και την κυβέρνηση τα μέτρα υγείας και ασφάλειας είναι κόστος. «Ειδικός» εντεταλμένος συνεργάτης για την διασφάλιση των επιχειρηματικών συμφερόντων στην Ζώνη έχει αναλάβει η εγκληματική – φασιστική Χρυσή Αυγή.
Την ίδια ώρα η εφαρμογή των βάρβαρων αντιλαϊκών μέτρων που με το μεσοπρόθεσμο ψήφισε η κυβέρνηση σημαίνει νέο χτύπημα σε δικαιώματα, νέα λεηλασία του εργατικού λαϊκού εισοδήματος. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε Πέραμα και Κερατσίνι αυξάνουν οι αντικειμενικές αξίες, με επιπτώσεις στον ΕΝΦΙΑ, ενώ σε Ψυχικό και Εκάλη η κυβέρνηση του κεφαλαίου τις άφησε σταθερές. Ενώ επιδεινώνεται η θέση των αυτοαπασχολούμενων, τα κόκκινα δάνεια, οι πλειστηριασμοί και τα εξοντωτικά ωράρια των αυτοαπασχολούμενων και των μικρών μαγαζιών με την κατάργηση της κυριακάτικης αργίας. Και ενώ και αυτή η κυβέρνηση, όπως και οι προηγούμενες, ικανοποιεί κάθε αξίωση του κεφαλαίου τα αιτήματα των εργαζομένων απορρίπτονται ως αντισυνταγματικά, όπως πρόσφατα αποκαλύφθηκε και από την επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε το ΚΚΕ σε σχέση με το σχέδιο νόμου που κατέθεσαν 513 σωματεία για τις ΣΣΕ.
Η κυβέρνηση και οι βαστάζοι της έρχονται με το αναπτυξιακό τους συνέδριο να μας κοροϊδέψουν, να πουλήσουν τα φύκια των αντιλαϊκών μέτρων για μεταξωτές κορδέλες της δίκαιης ανάπτυξης. Αγωνιστικά να απορρίψουμε τα καλέσματα της κυβέρνησης για ταξική ειρήνη, που λέει «τώρα που έρχονται δουλειές καθίστε φρόνιμα και εμείς είμαστε εδώ». Δε θα βάλουμε το λύκο να φυλάει τα πρόβατα, την κυβέρνηση που μας έχει τσακίσει να παρουσιάζεται ως εγγυητής λαϊκών δικαιωμάτων.


…. έχουμε πείρα και από το πώς να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας 

* Στους ναυτεργάτες με πάλη και αγώνα εδώ και χρόνια συσπειρωμένοι γύρω από τα ταξικά σωματεία τραβούν το δρόμο που αποκαλύπτει το πώς και από ποιανού τη δουλειά γίνεται το «θαύμα της ναυτιλίας». Τσακίζοντας στην πράξη την καταστολή και τις απανωτές επιστρατεύσεις που γίνονται για χάρη των εφοπλιστών.
* Στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη μετά από 9μηνο αγώνα υπογράφηκε τοπική ΣΣΕ και σήμερα με αγώνα γίνεται προσπάθεια να εφαρμοστεί. Να διασφαλιστεί το δικαίωμα στη δουλειά, με τον εργάτη να μπορεί να γυρνά σπίτι του, στην οικογένειά του ζωντανός.
* Στο λιμάνι η οργάνωση και ο αγώνας των λιμενεργατών ανάγκασε το μονοπώλιο της Cosco και την κυβέρνηση να κάτσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, αφού πριν δε συζητούσε κανένα εργατικό αίτημα. Και τώρα με πάλη θα συνεχίσουν οι εργάτες για να αποσπάσουν δικαιώματα.
Ξέρουμε ότι τίποτα δεν έχει χαριστεί στην εργατική τάξη και το λαό, ότι έχουμε κατακτήσει τα έχουμε κατακτήσει με πάλη και αγώνα, αμφισβητώντας τον καπιταλιστικό μονόδρομο, αμφισβητώντας τα «ιερά και όσια» του κεφαλαίου της ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας, που υπερασπίζονται όλα τα άλλα κόμματα του κεφαλαίου (ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ΚΙΝΑΛ-πρώην ΠΑΣΟΚ με ΠΟΤΑΜΙ- Χρυσή Αυγή)


Απέναντι μας περιφέρεια και δημοτικές αρχές 

Τα επενδυτικά σχέδια των επιχειρηματικών ομίλων στις μεταφορές, τον τουρισμό, το εμπόριο, την ενέργεια υποστηρίζονται από το κράτος. Ειδικό ρόλο αναλαμβάνει η Τοπική Διοίκηση. Περιφέρεια Αττικής και δημοτικές αρχές φορώντας τον προσωπείο του «εκλεγμένου από το λαό» κατευθύνουν χρηματοδοτικούς πόρους και σχεδιάζουν αναπλάσεις και έργα που εξυπηρετούν το μεγάλο κεφάλαιο.
Η Δημοτική αρχή Πειραιά με σύνθημα ότι η ανάπτυξη «θα έχει μέτωπο προς την θάλασσα», αναλαμβάνει τη «μόστρα» του Πειραιά με διάφορες αναπλάσεις που στην ουσία δεν βελτιώνουν το βιοτικό επίπεδο των κατοίκων. Το σχέδιό τους για τον Πειραιά, υπηρετεί τα συμφέροντα του εφοπλιστικού κεφαλαίου, των εγχώριων μονοπωλιακών ομίλων και των μεγάλων επιχειρήσεων του Πειραιά.
Την ίδια ώρα ο λαός του Πειραιά πληρώνει πανάκριβα δημοτικά τέλη, πλάι στα άλλα χαράτσια, βλέποντας τις ανάγκες του να απορρίπτονται. Δεν υπάρχει κανένα σχέδιο για να αντιμετωπιστεί η ανάγκη για φθηνή και τακτική συγκοινωνία, για να αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό. Θεωρείται ασύμφορη για τις ανάγκες του κεφαλαίου η διαμόρφωση ελεύθερων χώρων, χώροι πρασίνου και αναψυχής με ελεύθερη πρόσβαση. Καμία πρόνοια υποδομών για την υγεία και την παιδεία, για να σταματήσει το κλείσιμο παιδικών σταθμών και τη δημιουργία νέων που θα καλύπτουν τις ανάγκες.
Στο Πέραμα λειτουργούν τα «καζάνια του θανάτου», με σχέδια αναβάθμισής τους, μεγαλώνοντας τον κίνδυνο βιομηχανικού ατυχήματος μεγάλης έκτασης. Ταυτόχρονα η δημοτική αρχή παζαρεύει την παράδοση του χώρου του Αρμού στον ΟΛΠ ΑΕ. Στη Δραπετσώνα λειτουργούν οι εγκαταστάσεις της Oil One, και με βάση το πολυνομοσχέδιο κατοχυρώνεται η πολύχρονη δραστηριότητά της, κόντρα στα δίκαια αιτήματα του λαού για απαλλοτρίωση του χώρου των λιπασμάτων και αξιοποίησή του προς όφελος των λαϊκών αναγκών. Η δυσοσμία στις περιοχές του Κερατσινίου είναι έντονη και ανυπόφορη. Και όλα αυτά με τη δημοτική αρχή να χειροκροτεί την κυβέρνηση.

Για την ανάπτυξη του Πειραιά υπάρχουν 2 δρόμοι 

Ο σημερινός δρόμος ανάπτυξης σημαίνει συσσώρευση κερδοφορίας για το κεφάλαιο, αυτό λέει η κυβέρνηση και τα άλλα κόμματα. Προϋποθέτει την παραμονή όλου του αντιλαϊκού και αντεργατικού οπλοστασίου που έχει φτιαχτεί με τους μνημονιακούς νόμους, αλλά και νέα μέτρα μπροστά μας με βάση την επιτήρηση και τη διαπραγμάτευση για το χρέος.
Το ΚΚΕ έχει έγκαιρα αναδείξει, ότι οι βασικοί στόχοι της αστικής τάξης και των κυβερνήσεων που την υπηρετούν για τον Πειραιά, εστιάζουν στην προσπάθεια να αναβαθμιστεί το λιμάνι στο πλαίσιο του σχεδιασμού να αναδειχθεί η χώρα σε κόμβο μεταφοράς εμπορευμάτων και ενέργειας και παράλληλα να αξιοποιηθεί το λιμάνι ως παράγοντα ώθησης σε άλλους κλάδους της οικονομίας όπως η ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία, ο τουρισμός, το εμπόριο, η εφοδιαστική αλυσίδα. Βέβαια η παραπάνω στόχευση υπηρετεί την υλοποίηση του γενικότερου σχεδίου της αστικής τάξης για την περιβόητη «γεωπολιτική αναβάθμιση» της χώρας. Αυτή η στόχευση έχει ως προαπαιτούμενο το τσάκισμα των εργατικών λαϊκών δικαιωμάτων.
Κανένας συμβιβασμός με τη χαμοζωή που μας υπόσχονται, βγάζουμε τη θηλιά της πολιτικής του κεφαλαίου από το λαιμό μας.

Για το λαό υπάρχει λύση, υπάρχει άλλος δρόμος 

Η βαρβαρότητα που βιώνουν τα εργατικά λαϊκά στρώματα, όλοι αυτοί που ζουν από το δικό τους κόπο, δεν μπορεί να βρει διέξοδο στο σύστημα της
εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο. Ο καπιταλισμός δεν μπορεί να γίνει φιλολαϊκός.
Οι μισθωτοί και οι αυτοαπασχολούμενοι πρέπει να προβληματιστούν με βάση το δικό τους συμφέρον, τη δική τους ταξική θέση.
Σήμερα με βάση τις σύγχρονες δυνατότητες της επιστήμης και της τεχνολογίας, με βάση τις υποδομές και το ειδικευμένο εργατικό δυναμικό που υπάρχει στη χώρα μπορούμε να διασφαλίσουμε συνθήκες που να ικανοποιούν το σύνολο των λαϊκών αναγκών. Όρος και προϋπόθεση είναι να σταματήσει να λειτουργεί η οικονομία με γνώμονα το καπιταλιστικό κέρδος, να πάρει η εργατική τάξη στα χέρια της το τιμόνι της εξουσίας να κοινωνικοποιηθούν τα εργοστάσια, οι υποδομές, η γη, τα συγκεντρωμένα μέσα παραγωγής.
Μόνο σε τέτοιες συνθήκες μπορεί να εφαρμοστεί ο επιστημονικός κεντρικός σχεδιασμός της παραγωγής, της οικονομίας απ’ τη σκοπιά των συμφερόντων της μεγάλης λαϊκής πλειοψηφίας. Ένας σχεδιασμός που θα εξασφαλίζει στον καθένα σταθερή δουλειά, θα εξασφαλίζει λιγότερες ώρες εργασίας με καλύτερες αμοιβές, περισσότερο ελεύθερο χρόνο του για ξεκούραση, μόρφωση και αναψυχή.
Μόνο σε τέτοιες συνθήκες οι εργαζόμενοι θα μπορούν να συμμετέχουν ενεργά στη λήψη και στην εφαρμογή και τον έλεγχο των αποφάσεων.
Μόνο σε τέτοιες συνθήκες ο Πειραιάς, όλα τα λιμάνια της χώρας, τα αεροδρόμια, οι σιδηροδρομικοί σταθμοί και το σύνολο των υποδομών θα μπορούν να σχεδιάζονται, να λειτουργούν, να επεκτείνονται με κριτήριο την ευημερία της κοινωνίας.
Δεν υπάρχουν σωτήρες. Δεν μπορούμε να αναθέσουμε σε κάποιους άλλους της ζωή μας, το παρόν και το μέλλον μας
Η λύση βρίσκεται στον αγώνα. Σε κάθε χώρο δουλειάς, σε κάθε κλάδο, σε κάθε γειτονιά. Στον αγώνα για να μαζικοποιηθούν τα εργατικά σωματεία, να οργανώσουν μαχητικά την πάλη τους, να αλλάξουν οι αρνητικοί συσχετισμοί σημαδεύοντας τον πραγματικό αντίπαλο.
Είναι ο δικός μας μονόδρομος. Να πιστέψουμε στη δύναμή μας και να οργανώσουμε την αντεπίθεσή μας. Αυτό το καθήκον είναι δικό μας, των εργαζόμενων, των εργατών, των φτωχών λαϊκών στρωμάτων.

ΔΥΝΑΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ- ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η «ΚΑΘΑΡΗ» ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ! 


ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΚΕ